AkuDiaDanKenangan

Rabu, 5 September 2012

Ramadhan semakin berakhir, Syawal bakal menjelma =)

Assalammualaikum w.b.t.. pembuka bicara. hehe ;D
Sedar tak sedar, Ramadhan pun dah nak sampai
ke penghujungnya.
Pasti aku akan merindui Ramadhan kali ini.
Selepas 3 tahun di perantauan, 
baru tahun ni aku berpeluang berpuasa sepenuhnya
 bersama family. hehee, best siot..
tp, dalam masa yang sama.
Aku rindu ngan kawan2 sekolahku,
takkan dilupakan kenangan indah kita bersama
 (ayat vevual) hahaha :D

Alhamdulillah,
hari ini dah hari ke-28 umat islam berpuasa,tapi aku..
sob sob sob.. tak sampai pun 28 hari.. (faham2x).
Hari ini, dalam berpuasa..
 aku dah berhempas pulas membersihkan rumah.
penat gilerr, rasa nak tercabut jer tangan..
 tp, tadi la. hahaha sekarang ni,
minyak dah diisi, bateri pun dah di charge. ;D

Raya tahun ni, nak kata semangat, tak lah sangat.
tak semangat pun tak. Yang sedang2 saja heeyyy~
aku pun tak tahu,
perasaan tu tak seperti sebelum2 ni.
Makin meningkat umur, makin hilang rasa nak beraya.
dan lagi satu..
ada rasa sedih dan kecewa yang terselit.
Tak pa lah, bila raya dah menjelma nanti,
aku akan cuba jernihkan air
 yang telah menjadi keruh.

Ok, apa2 pun.. aku nak ucapkan..  
Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. 
Jangan lupa datang ke rumah yer. hahaha :D
Kepada siapa2 yang mengenali diri ini, 
aku mohon maaf dari kejauhan,
 andai kata terkasa bahasa,
terkecikkan hati korang, 
tersampai tangan
Aku minta maaf ke atas kelanjuran 
yang telah aku lakukan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan