AkuDiaDanKenangan

Khamis, 13 September 2012

Yasmin Hunwick Dalam Kenangan ;(

Assalamualaikum .
buat pertama kalinya aku update
blog mengenai"YASMIN HUNWICK" .
Bila dibaca kisah saat akhir 
beliau sebelum
menghembuskan nafas
terakhir teramat sedih .
sampaikan aku sendiri pun 
nak mengalirkan air mata ,
terasa kehilangannya & 
aku juga dapat rasakan 
ape yang family arwah rasakan
sekarang ini .
Kini da masuk 
100 hari arwah tinggalkan
kita . 
Al-Fatihah buat arwah ,
semoha rohnya tenang disenang 
dicucuri rahmat & 
ditempatkan di kalangan orang2x yang beriman 
& solehah . 
daripada ape yang telah aku dengari 
arwah seorang anak 
yang baik , seorang teman yang
mulia & seorang anak 
yang bersopan santun serta 
menghormati orang tua . 
sungguh tidak aku sangka 
blogger yang pernah 
aku baca semua ceritanya di blog 
kini sudah tidak ada lagi 
bersama2x kita 
untuk berkongsi 
cerita disini lagi .
kalau dahulu 
pasti ada saja 
cerita2x arwah yang 
akan arwah kongsikan di blog
miliknya .
terasa sunyi sekali terasa .
walauapepun 
aku tetap sedekahkan al-fatihah 
buat arwah 
& doakn arwah 
tenang di alam sana !






ini adalah 
koleksi yang ada 
pada aku .
gambar arwah semasa
hayatnya .
arwah seorang yang comel sangat .
mempunyai wajah 
kacuk tapi 
arwah pandai bercakap utara .
jarang sekali kita jumpa 
orang yang berwajah 
kacuk yang pndai bertutur dalam 
tutur utara .
arwah juga mempunyai 
bakal dalam bidang muzik .
tapi sayangnya 
dia telah pergi 
tinggalkan kita semua 
buat selamanya .
kalau kita pun sayangkan dia 
ingatlah tuhan
lebihnya menyayanginya .
oleh sebab itu 
tuhan ambiknya dari kita 
dalam usia yang muda .
kepada keluarga arwah
harap agar kalian tabah jalani hari2x 
tanpa arwah disisi lagi .
kami disini 
rakan2x blogger 
akan sentiase doakan
arwah .
al-fatihah ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan